Povpraševanje

Prijava na e-novice


NOVASOL APARTMAJI


Rezervirate in vplačate v MANI



UNILINE


Hoteli in apartmaji


POMEMBNA OBVESTILA

Najnovejše informacije v zvezi s koronavirusom!

Za vas bomo v maju 2021 ponovno dosegljivi v poslovalnici MANA d.o.o.na Germovi ulici 4 v Novem mestu, sicer po prilagojenem urniku,ki bo objavljen kasneje ali individualnem dogovoru, seveda ob upoštevanju vseh varnostih zdravstvenih ukrepov.
Vsak dan pa nam lahko pišete na #EM#696f646c4468676969277962#EM# ali nas pokličete na mobilni številki 040 729 862 ali 040 474 629.

koronavirus info


Razmere zaradi izbruha koronavirusa in razglasitve svetovne pandemije ter epidemije v Sloveniji in mnogih drugih državah so spremenile vaše in naše načrte za počitnice in potovanja. Svet se je začasno zaustavil in s takšno situacijo se doslej še nismo srečali.

Skupaj smo se znašli v situaciji, ki je ni bilo moč predvideti, vendar pa smo s skupnimi močmi uspeli življenje spraviti nazaj na tirnice. Vožnja bo zaenkrat potekala malenkost drugače in bolj previdno, kar pa ne pomeni, da se moramo odpovedati počitnicam in dopustovanju. V nadaljevanju vam predstavljamo glavne informacije o vrednotnicah in turističnih bonih ter seznam epidemiološko varnih držav.

Ostale informacije, novosti in aktualno lahko preverite tudi na naslednjih spletnih povezavah:

-          https://nijz.si/


-          https://www.gov.si/


-          https://www.policija.si/



VREDNOTNICE:


S 1.5.2020 je začel veljati nov zakon, ki določa, da v primerih, ko pogodba o paketnem potovanju zaradi neizogibnih in izrednih okoliščin, ki jih povzroča epidemija, ni izpolnjena, šteje, da organizator potovanja izpolni svojo obveznost glede vračila vseh plačil, če potrošniku izda vrednotnico v vrednosti vplačanega zneska.

Če se z izdajo vrednotnice ne strinjate, je vaša druga možnost vračilo vseh plačil, ki pa bo, kot navaja zakon, realizirano v roku dvanajstih mesecev po razglasitvi prenehanja epidemije.

Vrednotnic ne izdajamo za prihajajoča potovanja in počitnice, za katere odpoved še ni zagotovljena oz. potrjena.
• Opombe: Vrednotnica bo izdana na vaše ime in vam bo omogočala unovčljivost v 24 mesecih od izdaje. Če izdane vrednotnice ne boste unovčili v 24 mesecih od izdaje, lahko v 14 dneh po preteku tega obdobja podate prošnjo za vračilo zneska na vrednotnici.
• Informacije: Zakona o varstvu potrošnikov (6. in 8. odstavek člena 57 f ter 1. točka člena 57 g)

AKTUALNO


TURISTIČNI BONI


Turistične bone v višini 200 evrov za polnoletne in 50 za mladoletne, je od 19. junija do 31. decembra 2020 (zadnja možna nočitev s 30. na 31. december) mogoče unovčiti v nastanitvah po Sloveniji, za nočitev ali nočitev z zajtrkom. Znesek bona je viden le kot dobroimetje na posameznikovi davčni številki. V mobilni aplikaciji eDavki je mogoče videti znesek dodeljenega bona, skupaj izkoriščen znesek in neizkoriščen znesek.

Kdo je upravičen do turističnega bona?

Upravičenec do bona je vsaka oseba s stalnim prebivališčem v Republiki Sloveniji na dan 13. marec 2020. Polnoletna oseba oz. oseba, ki bo do konca leta 2020 dopolnila 18 let (rojena v letu 2002 ali prej), je upravičena do bona v višini 200 evrov. Mladoletna oseba (rojena po letu 2002) pa je upravičena do bona v višini 50 evrov.

Kako bom kot upravičenec prejel svoj bon?

Kot upravičenec bona ne boste prejeli v fizični obliki, temveč bo njegova vrednost evidentirana kot dobroimetje v informacijskem sistemu Fursa eDavki. Do tega sistema bodo imeli dostop tudi ponudniki nastanitev. Samo unovčitev bona boste izvedli pri ponudniku storitve, kjer boste nastanjeni. Stanje svojega bona lahko spremljate v mobilni aplikaciji eDavki.

Kje lahko unovčim turistični bon?

Kot upravičenec lahko bon unovčite pri ponudniku storitev na področju turizma (hoteli, počitniški domovi in letovišča, turistične kmetije s sobami, zasebne sobe za oddajanje gostom, planinski domovi, mladinska prenočišča, avtokampi in tabori in druge nastanitve za krajši čas. Najbolje je, če ob rezervaciji pri ponudniku preverite, ali boste lahko pri njem unovčil turistični bon. Bon je sicer deljiv, kar pomeni, da ga lahko koristite v več delih pri več različnih ponudnikih.

Za katero storitev lahko unovčim bon?

Bon lahko unovčite le za nastanitev ali za nastanitev z zajtrkom. Ostale storitve, kot so denimo dodatni obroki, pa tudi turistična taksa, morate doplačati z drugimi plačilnimi sredstvi.

Kako unovčim turistični bon?

Kot upravičenec izberete in rezervirate termin pri ponudniku turističnih storitev ali pri turistični agenciji. Pri tem se morate pozanimati, ali ponudnik sploh sprejema turistične bone. Bone unovčite tako, da pri prijavi predložite osebni dokument - osebno izkaznico ali potni list - ter poveste, kakšen znesek želite unovčiti iz svojega turističnega bona. Izpolniti morate tudi poseben obrazec. Na podlagi osebnih dokumentov in izpolnjenega obrazca lahko receptor preko informacijskega sistema Furs unovči bone.

Kako je mogoče unovčiti turistični bon za otroka, ki ne letuje z zakonitim zastopnikom?

Če otrok počitnikuje z osebo, ki ni njegov zakoniti zastopnik oz. skrbnik (denimo z babico ali s športnim klubom), mora že pred odhodom zakoniti zastopnik oz. skrbnik podpisati posebno izjavo, s katero izjavlja, da bo otrok koristil bon po tretji osebi. Izjavo lahko najde na spletnih straneh Fursa. To izjavo mora tretja oseba v postopku koriščenja bona predati receptorju oz. agentu. Otrok mora imeti s seboj svoj identifikacijski dokument. Tretja oseba bo receptorju ali agentu povedala, da bi rada koristila bon tudi za omenjenega otroka, in ravnala po nadaljnjih navodilih. Tretja oseba bo zase in za omenjenega otroka izpolnila obrazec. Receptor v hotelu bo unovčil bone.

Kdo bo imel podatke o mojem koriščenju bona?

Za namen unovčitve bonov in povračila sredstev ponudniku bo evidenco vodil in upravljal Furs. Podatki se bodo hranili pet let, nato se bodo izbrisali. Furs bo shranil podatke o upravičencu do bona, o ponudniku in obratu, v katerem je bil bon izkoriščen, ter podatke o izplačilu bona. V realnem času bo Furs tudi spremljal podatke v knjigi gostov, ki jih ponudniki policiji sporočajo prek sistema eTurizem, ter podatke preverjal v registru nastanitvenih obratov.

Kam se lahko obrnem z dodatnimi vprašanji?

Na našo pisarno ali na Furs, ki je vzpostavil posebni klicni center za turistične bone, in sicer na telefonski številki 08 200 1005. Delovni čas klicnega centra je v ponedeljek, torek in četrtek od 8. do 15. ure, v sredo od 7. do 17. ure ter v petek od 8. do 13. ure.


VSE IN VEČ O TURISTIČNIH BONIH: https://www.fu.gov.si/drugo/posebna_podrocja/turisticni_boni/

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


DODATNE INFORMACIJE POVEZANE S PREHODOM MEJE z REPUBLIKO HRVAŠKO (OBJAVLJENO 15.4.2021):


Uradna spletna stran Stay safe in Croatia:


Ambulante, ki omogočajo PCR testiranje na Hrvaškem:

https://www.koronavirus.hr/svi-testni-centri-u-republici-hrvatskoj/763


Načrtovanje prehoda meje s sosednjimi državami; izberete odhodno državo in državo prihoda:

https://reopen.europa.eu/en/

Pogoji in omejitve za vstop v Republiko Slovenijo iz Hrvaške so objavljeni na spletni strani:

https://www.gov.si/teme/koronavirus-sars-cov-2/prehajanje-meja/

OBVEZNA izpolnitev On line obrazca ENTER CROATIA: 

entercroatia.mup.hr

Informacije o širjenju corona virusa na Hrvaškem:

www.koronavirus.hr

Ministrstvo za notranje zadeve republike Hrvaške:

https://mup.gov.hr/uzg-covid/hrvatski/286211

Pogoji s strani slovenskega ministrstva:

Na rdečem seznamu je celotna Hrvaška (velja od 29. marca 2021).
Osebo, ki prihaja iz Hrvaške, se zaradi morebitne okužbe z virusom SARS-CoV-2 napoti v karanteno za deset dni.


Oseba pa v karanteno ne bo napotena, če ob prehodu meje predloži (splošne izjeme):
- negativni rezultat PCR testa na virus SARS-CoV-2, ki ni starejši od 48 ur od odvzema brisa in je opravljen v državi članici Evropske unije ali schengenskega območja,
- potrdilo o pozitivnem rezultatu testa PCR, ki je starejši od 21 dni, vendar ni starejši od šest mesecev, ali potrdilo zdravnika, da je prebolela COVID-19 in od začetka simptomov ni minilo več kot šest mesecev ali
- dokazilo o cepljenju zoper COVID-19, s katerim dokazuje, da je od prejema drugega odmerka cepiva proizvajalca Biontech/Pfizer preteklo najmanj sedem dni ali proizvajalca Moderna najmanj 14 dni oziroma od prejema prvega odmerka cepiva proizvajalca AstraZeneca najmanj 21 dni.
-
Potrdila o testiranju in potrdila zdravnika iz 2. točke se upoštevajo, če so bila izdana v državah članicah Evropske unije oziroma schengenskega območja.
Pred vstopom na Hrvaško lahko potniki svoje podatke že vnaprej pošljejo prek namenske spletne strani hrvaškega Ministrstva za notranje zadeve Enter Croatia.
Pomembno obvestilo: pred potovanjem na Hrvaško obvezno preverite njihove pogoje za vstop in ukrepe na mejah.


Pogoji s strani hrvaškega ministrstva:


Novost od 01.04.2021. vezani na prehod meje z R Hrvaško.


Vse osebe morajo imeti potrdilo o rezervaciji nastanitve ter izpolniti on line obrazec:
entercroatia.mup.hr.



Potniki, ki prihajajo iz držav/regij, ki so na zelenem seznamu ne potrebujejo testa in ni potrebna nobena samo izolacija.



Osebe iz ostalih držav/regij morajo ob vstopu v R Hrvaško predložiti negativni PCR test ali RAT (antigen) test, ki ni starejši od 48 ur ali izvesti testiranje takoj ob prihodu in obvezne samo izolacije do negativnega rezultata testa.
V kolikor se potnik testira s hitrim antigenskim testom in v R Hrvaški biva več kot 10 dni se mora ponovno testirati do desetega dneva od dneva narejenega hitrega testa.
Otrokom mlajšim od 7 let v spremstvu staršev test ni potreben v kolikor imajo starši s sabo negativni PRC ali RAT (antigenski) test.


Osebam, ki so prebolele COVID-19 v zadnjih 6 mesecih ni potrebno izvesti PCR ali hitrih testov ter samo izolacije. Potrebno je dokazilo o prebolelosti: pozitiven PCR test ali hitri test ali pozitiven rezultat v testu nevtralizacije (NT) ali potrdilo, da so preboleli COVID-19 s strani zdravnika, pri čemer mora biti veljavnost potrdila starejša od enajst dni od izdaje pozitivnega testa.



Osebam, ki imajo potrdilo o cepljenju proti COVID-19 ni potrebno dokazilo u negativnem testu in samo izolacije (v potrdilu mora biti navedeno, da je od prejema 2. doze cepiva minilo najmanj 14 dni, za cepivo Moderna velja 14 dni od 1. doze).



Na spleti strani Evropske komisije 'Re-open EU' lahko najdete informacije o potovanju znotraj meja EU, stanje na mejnih prehodih in turističnimi storitvami članic EU.



Za dodatne informacije obiščite www.koronavirus.hr.


Pred odhodom na pot vsem potnikom svetujemo, da preverijo stanje ter pogoje prestopa državne meje z republiko Hrvaško na zgoraj navedenih naslovih, saj se zadeve hitro spreminjajo.


TURIZEM SMO LJUDJE!


Varnost potnikov in zaposlenih je za nas na prvem mestu. Nikoli nismo in ne bomo organizirali potovanj ali počitnic, kjer ne bi bili popolnoma prepričani v to, da jih lahko izpeljemo varno, kakovostno in v zadovoljstvo gostov.

Še naprej bomo sledili vsem ukrepom naše vlade, priporočilom Ministrstva za zunanje zadeve in Nacionalnega inštituta za javno zdravje. Prav tako bomo v stalnem kontaktu z našimi partnerji iz posameznih držav, zato da bomo vam in vašim bližnjim zagotovili prijetne in varne počitnice.

Hvala za vaše zaupanje!

Ekipa Mana

Vroče ta hip